با ما در تماس باشید :
تلفن همراه : 09122799965
09122948848
021-33933420
021-36615979
021-33954145
021-36615981

مشخصات فنی چانگان

Contents

مشخصات فنی چانگان

معرفی کامل چانگان CS35

در سال های اخیر خودرو های شاسی بلند طرفداران زیادی پیدا کرده اند. به طوری که خوردوهای شاسی بلند آمار فروش بالایی در بسیاری از  کشور ها داراست. طبق آمار به دست آمده در ایران هم این روند در حال رشد است و خورد های شاسی بلند بیشترین طرفدار را در بین خریداران خودرو پیدا کرده است. به همین منظور شرکت های خودرو سازی به منظور پاسخ گویی به این نیاز در حال عرضه محصولاتی در این کلاس خودرو هستند.

مشخصات فنی چانگان CS35

خودروی چانگان cs35 خودروی شاسی بلند، برای استفاده شهری و دارای دیفرانسیل جلو است. این خودرو  در ابتدا دارای پیشرانه به حجم۱.۶ لیتر و در دو نسخه‌ی دستی و اتوماتیک عرضه می‌شد. اما در سال های بعدی با پیشرانه ۱.5لیتر عرضه شد. این نوع از پیشرانه فقط با جعبه دنده دستی قابل ساختن و سفارشی است.

این خودرو در ایران تنها با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری عرضه می شود. پیشرانه‌ی یادشده از نوع چهار سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است و می‌تواند توان بیشینه‌ ی موتور خودرو معادل ۱۲۳ اسب بخار  و دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد. حداکثر گشتاوری که پیشرانه‌ی چانگان CS35 تولید می‌کند، معادل ۱۶۰ نیوتن‌متر است که در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. عملکرد سوپاپ‌ها نیز توسط سیستم DVVT یا سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها، تنظیم می‌شود.

چانگان CS35 در دو مدل دستی و اتوماتیک در ایران موجود است. سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع ۵ سرعته و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و مدل اتوماتیک این خودرو از سیستم انتقال قدرت ۴ سرعته بهره می‌برد و به‌ صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر، حدود ۷ لیتر مصرف سوخت دارد.

در خودروی چانگان CS35 برای محور های جلو، سیستم های تعلیق مستقل مک فرسون استفاده می شود. همچنین در محور های عقب،  سیستم تعلیق غیر مستقل بازوهای کشنده برگزیده شده است. فرمان خودروی چانگان CS35 از نوع الکتریکی می باشد. این نوع از فرمان به راننده در هنگام رانندگی کمک زیادی می کند و می توان رانندگی لذت بخشی را با خودروی چانگان CS35 تجربه کرد.

طراحی بدنه  و کابین چانگان CS35

از مهمترین مشخصه هایی که هر فرد در هنگام خرید خودرو به آن توجه می کند، ساختار بدنه و کابین خودرو است. کابین خودرو و بدنه ی چانگان CS35 توسط طراح ایتالیایی به‌ نام لوچیانو دی‌امبروزیو انجام شده است.

امکانات رفاهی چانگان CS35

امکانات رفاهی خودروی چانگان CS35 شامل سیستم کروز کنترل، کامپیوتر اطلاعات سفری، سنسور پارک دنده‌عقب ، صندلی راننده با امکان تنظیم شش جهته‌، آینه‌های جانبی برقی، سانروف ، صندلی چرمی، چراغ‌های جلوی هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب و گرم‌کن شیشه‌ی عقب می باشد.

ایمنی خودروی چانگان CS35

خودروی چانگان CS35 دارای چهار کیسه هوا می باشد. دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو و دو کیسه هوای جانبی در ماشین تعبیه شده است. همچنین دارای سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کمکی ترمز BAS، سیستم ضد سرقت و کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش‌کشنده‌ با قابلیت تنظیم ارتفاع، قلاب‌های ISOFIX برای نصب صندلی‌های ویژه‌ی کودک می باشد.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر مدیریت سایت چانگان یدک

پاسخ